Opis
Wyposażenie – bezpieczeństwo:Wyposażenie – komfort:Wyposażenie – multimedia:Wyposażenie – pozostałe:Faktura: nie wystawiam fakturyUszkodzony:SAMOCHÓD W STANIE KOLEKCJONERSKIM PO STARANNIE WYKONANEJ RENOWACJI Z ZACHOWANIEM 100 % ORYGINALNOŚCI.NADWOZIE I PŁYTA PODŁOGOWA PO NAPRAWIE BLACHARSKIEJ LAKIEROWANE ODDZIELNIE I SKRĘCONE PONOWNIE Z UŻYCIEM NOWEJ ORYGINALNEJ USZCZELKI I PASTY. WYPOSAŻENIE TAPICERSKIE ZOSTAŁO TYLKO WYPRANE I JEST DALEJ ORYGINALNE.REMONT SILNIKA WYKONANY W OPARCIU O FABRYCZNIE NOWY WAŁ KORBOWY I ORYGINALNE TŁOKI Z EPOKI ORAZ DYNASTARTER BOSCH Z REGLEREM I STYCZNIKIEM JAK W PIERWSZYCH PARTIACH MIKRUS-ów , ZAPEWNIA BEZAWARYJNĄ JEGO PRACĘ I TRWAŁOŚC. W REZERWIE FABRYCZNIE NOWY DYNASTARTER POLSKIEJ PRODUKCJI I WSPÓLPRACUJĄCY Z NIM POLSKI REGLER W DOBRYM STANIE ABY KONSEKWENTNIE ZACHOWAĆ PEŁNĄ ORYGINALNOŚĆ. PO REMONCIE PRZEJECHAŁEM 1500 km.WSZYSTKIE CZĘŚCI W OFEROWANYM SAMOCHODZIE SĄ ABSOLUTNIE ORYGINALNE, ZACZYNAJĄC OD KLUCZYKÓW A KOŃCZĄC NA ORYGINALNYM BAKELITOWYM AKUMULATORZE 12 V Z 08/1958 , ZALANYM ELEKTROLITEM 4 LATA TEMU PO BLISKO 60 LATACH OCZEKIWANIA NA PÓLCE I DZIAŁA DALEJ DOBRZE, UMOZLIWIAJĄC ROZRUCH SILNIKA. TAKŻE WSZYSTKIE NORMALIA ZŁĄCZNE A BYŁY TO ELEMENTY TOCZONE JAK ŚRUBY I NAKRETKI PO NAŁOŻENIU NOWYCH POWŁOK GALWANICZNYCH WROCIŁY NA SWOJE MIEJSCE.OFERTA DLA POWAŻNEGO KLEKCJONERA POLSKIEJ CHCĘCEGO WZBOGACIĆ KOLEKCJE O TEN UNIKATOWY POJAZD. POMIMO ,ŻE WSK ŚWIDNIK WYPRODUKOWAŁO BLISKO 2 TYS. TYCH POJAZDÓW , TO DO CHWILI OBECNEJ JEST NIE WIECEJ JAK 10 SZTUK W MIARĘ ORYGINALNYCH I SPRAWNYCH ORAZ OK. 30-50 SZT W RÓZNYM STANIE KOMPLETACJI A NAWET Z SILNIKAMI OD FIATA 126p. CENA ADEKWATNA DO JEGO STANU UNIKATOWOŚCI I PONIESIONYCH NAKŁADÓW.
, , , , , , , , , , , , , , , ,
yyyyy