Przedsiębiorcy, którzy wybierają model auta na leasing, kierują się wartościami takimi jak komfort i bezpieczeństwo. W takie założenie świetnie wpisują się samochody Volvo. Nie są awaryjne, a wymiana części właściwie nie jest konieczna. Najczęściej w leasing jest brane Volvo xc60. Leasing wszystkich samochodów marki Volvo odbywa się na bardzo korzystnych warunkach. Po szczegóły zapraszamy do naszego artykułu.
Marka Volvo
Auta osobowe marki Volvo są utożsamiane z segmentem premium. Nawet płacenie wysokich rat uchodzi za inwestycje, ponieważ warto należeć do elitarnej grupy właścicieli, który podróżują szwedzkimi, solidnymi autami. Co więcej, przedsiębiorcy mogą liczyć również na ciekawe promocje. To sprawia, że wyniki raportów leasingowych jasno wskazują, że właściciele firm chętnie biorą samochód Volvo, tak samo jak BMW w leasing.
Chociaż koncern Volvo wprowadził pewne ograniczenia to popularność tej marki nie zmalała wśród leasingobiorców. Nadal leasing stanowi jedną z najpopularniejszych form finansowania. Nie ma co się zresztą dziwić, ponieważ samochody tej marki są drogie, a przykładem jest volvo xc60. Leasing jednak jest tak skonstruowany, że przedsiębiorca nie odczuje rat. Same koszty może wliczyć w koszty uzyskania przychodu.
Powszechność aut marki Volvo sprawia, że właściciele firm mogą nabyć pojazdy w ramach leasingu od zewnętrznej firmy, od banku lub salonu motoryzacyjnego. W praktyce przedsiębiorcy mają zatem wiele możliwości, a droga nabycia Volvo xc60 (leasing) może być wybrana w zależności od potrzeb.
Specjaliści motoryzacyjni rekomendują jednak, aby zapoznać się z kilkoma ofertami leasingu, tak aby porównać oferty i wybrać tą najlepszą. Przy finalizowaniu umowy warto zwrócić szczególną uwagę na warunki współpracy, dodatkowe opłaty i usługi, jakie wchodzą w zakres usługi leasingowej.
Firmy leasingowe – gdzie szukać oferty?
Salony Volvo mieszczą się na terenie wszystkich województw w Polsce. W wielu dużych miastach można również sprawdzić ofertę firm leasingowych. Dobrze jest również skorzystać z bezcennego narzędzia, jakim jest internet. We współczesnych czasach firmy oferujące leasing nowych i używanych aut prezentują ofertę na stronach internetowych.